Pilates

Ο έντονος και απαιτητικός τρόπος ζωής, ιδιαίτερα στις μεγαλουπόλεις, έχει αναγκάσει τον άνθρωπο να απομακρυνθεί από τη φύση του. Ο σύγχρονος άνθρωπος βιώνει έντονα το στρες που απορρέει από την πίεση στη δουλειά, τα προβλήματα στο σπίτι αλλά και στις διαπροσωπικές σχέσεις.  Παρασυρόμενος από τα «κύματα» άγχους του σύγχρονου τρόπου ζωής, χάνει την επαφή με το σώμα και το πνεύμα του. Εδώ ακριβώς έρχεται η μέθοδος Pilates η οποία εστιάζει στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης αλλά και στην άσκηση του μυαλού.

Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που βασίζεται σε ένα σύστημα ασκήσεων διαφορετικής στόχευσης. Τα πλεονεκτήματα του είναι πολλά: Αυξάνει την ευλυγισία, την δύναμη και την μυϊκή αντοχή, χωρίς να δίνει όγκο στους μυς και βελτιώνει τη στάση του σώματος. Ανακουφίζει τους πόνους στη μέση και τον αυχένα, ενώ παράλληλα ευθυγραμμίζει τη σπονδυλική στήλη (π.χ. περιπτώσεις λόρδωσης, σκολίωσης, κύφωσης κλπ). Βοηθά στην απομάκρυνση του στρες, δίνοντας έμφαση στη σωστή αναπνοή. Προλαμβάνει και αποκαθιστά τους τραυματισμούς και παράλληλα, προσφέρει ευεξία.

Το Pilates ακολουθεί κάποιες βασικές αρχές

  1. Αναπνοή: Με τις κατάλληλες εισπνοές και εκπνοές, οξυγονώνεται το αίμα και εκτελούνται αποτελεσματικότερα οι ασκήσεις.
  2. Κέντρο: Όλη η ενέργεια για τις ασκήσεις Pilates πηγάζει κυρίως από τους μυς που περιβάλλουν την κοιλιά μας και απλώνεται προς τα άκρα. 
  3. Αυτοσυγκέντρωση: Για να γυμνάσουμε το σώμα μας χρειαζόμαστε τη συμμετοχή του μυαλού. Εστιάζοντας τη σκέψη μας στην περιοχή του σώματος που εκτελείται η άσκηση, μπορούμε να αντιληφθούμε πως οι μύες ανταποκρίνονται στις εντολές που παίρνουν από τον εγκέφαλο.
  4. Έλεγχος: Με τον κατάλληλο έλεγχο και προσοχή, οι ασκήσεις γίνονται σωστά και δεν κινδυνεύουμε να τραυματιστούμε. 
  5. Ακρίβεια: Συγκέντρωση στην ακριβή και άψογη εκτέλεση της άσκησης και όχι στον αριθμό των επαναλήψεων.
  6. Ρευστότητα: Οι ασκήσεις εκτελούνται με αρμονία και ροή, που σέβονται το σώμα μας και αποφεύγονται έτσι οι τραυματισμοί, που προκύπτουν από μεμονωμένες και βίαιες κινήσεις. 

Κινητικοτητα των αρθρωσεων

Ενδυναμωση μυων

Σταθεροποιηση ωμοπλατης και σπονδυλικης στηλης

Ελεγχος Αναπνοης

Ενδοιναμωση των κοιλιακων

  • Κινητικοτητα των αρθρωσεων

  • Ενδυναμωση μυων

  • Σταθεροποιηση ωμοπλατης και σπονδυλικης στηλης

  • Ελεγχος Αναπνοης

  • Ενδοιναμωση των κοιλιακων

Provided Physiotherapies

Μερικα απο τα οφελη της μεθοδου

Ενδυναμωση

κυρίως των μυών του κορμού

Ευλιγισια

Αναπνοη

Αύξηση αναπνευστικής ικανότητας

Σωστη σταση σωματος

Μυικη συναρμογη

Υγιεις αρθρωσεις

Αυξηση κινητικοτητας

Βελτιωση καθημερινοτητας

Στη σχολή μας, το Rei Dojo, όλες οι βασικές αρχές του Pilates, ακολουθούνται πιστά προκειμένου η άσκηση να είναι αποτελεσματική αλλά και διασκεδαστική προκειμένου ο πολύτιμος χρόνος σας να είναι αποδοτικός.

Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπεις και σε 30 έχεις ένα ολοκαίνουριο σώμα

Joseph Pilates

Ενδυναμωστε το σωμα σας!


[cookie-control]

Developed by intraCORE